Sunday, October 10, 2010

10.10.10

Fajna data. Spędziłam ten dzień z bliskim kumplem i jego dziewczyną, bardzo sympatycznie zleciał dzień. Wypiliśmy po piwku, wypaliliśmy milion szlugów i pogadaliśmy sobie, Kurczę, podobało mi się.

15 minut rozmowy telefonicznej - zdanie relacji z dzisiejszego dnia od Domiś. Jak ja kocham z nią rozmawiać. Pozytywnie poprawia mi humor. :)

Ostatnio coś nie rysuję. Źle mi z tym. Ale mam fajny pomysł na motyw - gejsza. Z wachlarzem. Biały ubiór, w czarno - niebieskie kwiaty. Tło - chińskie ornamenty jakieś i parawan. Pomysł jest, na wykonanie nie ma czasu. Może poszkicuję już dzisiaj coś. Spać mi się nie chcę. Co tam, że o 5 wstać do szkoły muszę.
Jutro możliwe, że pojadę do drukarni załatwić praktyki. Dzwoniłam do jednej w środę, mieli dać odpowiedź w czwartek, ale dali dupy i nie zadzwonili. Więc mam ich gdzieś.

Znalazłam dzisiaj boskie słuchawki. Dam się spalić za nie. Orgazm murowany za każdym razem gdy na nie patrzę. Chcę WAS!!
(Może jak zarobię na praktykach to je kupię.)
CNL-HP02

Widziałam w butiku cieplutkie rękawiczki, jednopalczaste, czy jak się tam nazywają. Za 15 zł więc tanio, ale tydzień później jak pojechałam je kupić to już ich nie było. Obeszłam całą Arkadię żeby znaleźć podobne, ale żadne nie przemówiły do mnie jak tamte. Bu.
(A jak przemówiły to kosztowały 70zł)

[nie lubię Cię, bo mnie krytykujesz. i wiesz, że chodzi o Ciebie]

Co by tu..
Ostatnio tak z nudów żeby cokolwiek porysować wyszło coś takiego.


Czasem z braku pomysłu wychodzą głupoty.

To jeszcze coś z perpektywy. Próbowałam jakieś tory itp. Wiem, dach jest do dupy.



A tu same tory.



Blogger mi się zbuntował. Chyba uznał, że jestem zbyt leniwa i musiałam sama w html-u pisać. Bezczelny.


Nie podoba mi się mój nagłówek. Chyba zrobię nowy. Kiedyś tam. A może ktoś chętny zrobić to za mnie? ;]

A na głośnikach?
Molesta - Świat da się lubić

0 osób skomentowało:

Post a Comment