Friday, October 15, 2010

voila!

Chce mi się spać, ale muszę się pochwalić najnowszym dziełem. :D
Tak, dzieło. Jak na moje możliwości - jest boska.
Rysowałam ją całą ostatnio godzinę.
W sumie miałam ją jutro poprawić czarnym cienkopisem (po który najpierw do sklepu bym musiała skoczyć), ale jednak stwierdziłam, że ołówkowo jest ładna.
Spodobał mi się motyw gejsz.
Mam nadzieję, że moim ścianom też się spodoba.

Nowy nagłówek - jakby ktoś nie zobaczył. ;P


Stompdown. Jaram się nimi od dzisiaj.

A że chce mi się spać - koniec notki. Prawie.
Bu.


Kocham ją.


Nie obędzie się bez..
Na głośnikach: Abradab - Yo yo
Nim też się jaram.

Jestem raperem i robię yo yo!
ja mam swój styl i zajebiste flow
a oni wciąż chcą bym słowa swe ciął
i zagrał ten show nawet gdybym się zgiął.



Dobranoc.

2 comments:

  1. Jestem raperem i robię yo yo!
    ja mam swój styl i zajebiste flow
    a oni wciąż chcą bym słowa swe ciął
    i zagrał ten show nawet gdybym się zgiął.

    Tak jak mówiłem GEJsza ma za dużą dłoń ale jest zaaaajebiaszcza :):)
    Nowy nagłówek również ale moim zdaniem zbyt wesoły ^^ no ale z drugiej strony nie bede wymagał od Ciebie takiego humoru jak mój :*

    ReplyDelete
  2. będzie inna, lepsza, ale że ta jest pierwsza to kocham ją najbardziej ;)
    Patrząc na mój ostatni tydzień też bym stwierdziła, że jest zbyt wesoły i pewnie bym go w ogóle zrobiła w czarnych kolorach z trumną na środku, ale dzisiaj się wszystko ułożyło :)
    A Ty się nie martw, jeszcze będzie zajebiście :*

    ReplyDelete